Førskoledag 2024

Barn i lekestativ

Velkommen til førskoledag!

Kringsjå skole ønsker alle nye skolebarn velkommen til førskoledag her hos oss tirsdag 4. juni kl. 09.00-11.00.

På førskoledagen får du møte de andre nye 1. trinnselevene som skal gå på Kringsjå skole. Du skal være på skolen fra kl. 09.00 til 11.00.  Vi skal skrive, tegne og synge, og du skal bli litt kjent med den skolen du skal gå på i mange år framover.

Alle bes møte ved flaggstangen i skolegården kl. 09.00, hvor barna blir delt inn i tilfeldige grupper for denne dagen. De endelige klassene kommer før skolestart i august.

Mens barna er på skolebesøk, avholder vi foreldremøte i skolens samlingssal v/hovedinngangen fra kl. 9.30-10.30.

Alle elever som søker plass på Aktivitetsskolen får det, men det er viktig for vår planlegging av bemanning at dere melder barnet på Aktivitetsskolen så raskt som mulig. Gå inn på skolens nettsider og meld på i dag. På hjemmesiden vår finner dere mer informasjon om både skole og AKS: https://kringsja.osloskolen.no/. Ta kontakt med vår assisterende rektor Thea om det er noe du vil drøfte vedrørende deres barn og skolestart.

Første skoledag er mandag 19. august. Nærmere tidspunkt og oppmøtested vil bli lagt ut på skolens hjemmeside i august.

Vi gleder oss til å møte dere alle sammen!

• Rektor: Jannicke Eriksdatter Argren
  • Assisterende rektor: Thea S. Bakken